آشنایی با مارماریس ترکیه
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
آشنایی با مارماریس ترکیه
دو شنبه 17 فروردين 1394 ساعت 19:9 | بازدید : 149 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

آشنایی با مارماریس ترکیه

مارماریس تمام جذابیت خود را مدیون صنعت توریسم است، هر سال تابستان گردشگران بسیاری از انگلستان ، اسکاندیناوی و روسیه به این شهر سفر می کنند. در ساحل این شهر لنگرگاه متروکه زیبایی در مجاورت قصری تاریخی وجود دارد و بقایای کشتی های چوبی قدیمی هنوز هم در این محل به چشم می خورند. مارماریس اگر چه به اندازه "بدروم" توسعه یافته نیست اما محل بسیار مناسبی برای گردشگری است. حین گشت زنی در مارماریس به ندرت به افراد محلی برخورد خواهید نمود. علاوه بر تفریحات ساحلی موجود، گشت زنی در سطح شهر و بازدید از جزیره باستانی یونانیان نیز خالی از لطف نخواهد بود. آشنایی با مارماریس و مارمارین ترکیه  مارماریس دارای خط ساحلی زیبا، مردمی با محبت، غذاهایی تازه و نوشیدنی هایی است که می تواند با بهترین نوشیدنی های اروپا یی رقابت کند. تابستانی خوب و مطبوع دارد و در بین ماه های مه تا اواخر اکتبر دارای بهترین آب و هوا می باشد. کشورهای کمی در دنیا هستند که دارای چنین تنوع فرهنگی همچون ترکیه باشند. ترکیه، کشوری که در دو قاره گسترده شده، شرق و غرب، تاریخ بایزانتین و روم و عثمانی و امپراطوری های ایرانی و شرق امروزی را به هم آمیخته است. بدروم بهترین مکان تفریح با قایق های بادی در ترکیه است که اطراف آن را کوهستان احاطه کرده و تاریخ، اساطیر و چشم اندازهای زیبایی را به نمایش می گذارد Bodrum زادگاه Herodoyus و شهر بزرگ امپراتوری کاریا است و مقبره ی Mausolus که یکی از 7 عجایب دنیا است در اینجا واقع شده است. در بندرگاه منظره ی وسیعی از خلیج Gokova پیش روی شما خواهد بود. این محل خود مکان های دیدنی زیادی برای بازدید دارد، که می توان یک هفته را برای بازدید از آنها اختصاص داد. آشنایی با مارماریس (جزیره ی مارو قلعه)، به دلیل وجود سواحل کلئوپاترا که گفته می شود کلئوپاترا با شن هایی که از شمال افریقا آورده آن را ساخته، خلیجی معروف است. خلیج کوچک Kesr و Sogut و Degirmen که در شرق خلیج Sehir واقع شده اند، همگی بندرگاه های زیبایی هستند. زمانی که به سمت جنوب قایقرانی می کنید، خلیج Hisaronou که توسط جزیره ی یونانی Symi حفاظت می شود، را مشاهده خواهید کرد. خلیج Hisaronou به معنای خلیج قلعه است و به بسیاری از روستاهای تاریخی و باستانی که در اطراف تپه پراکنده شده اند، اشاره دارد. Decta بزرگترین روستای منطقه است که در بین Marami و Bodrum واقع شده و از آنجاییکه هنوز توسط خیلی از گردشگران کشف نشده دارای طبیعتی بکر است.

آشنایی با مارمارین ترکیه

مارمارین در پایین یک تپه که کاج های بسیاری در آن روییده اند واقع شده است. مکانی است که زیبایی طبیعی و زندگی حیرت انگیز را با هم ادغام می کند. این نقطه از ترکیه بهترین های دنیا را ارائه می کند و دارای کلوپ های شبانه و بار های متعددی است که در سر تا سر ساحل پراکنده شده اند. از طرف دیگر حومه های اطراف، روستاها و جاده های خوش منظره، فرهنگی غنی را ارائه می کنند. مارمارین یکی از استراحتگاه های محبوب در ترکیه است. آشنایی با مارماریس امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به مارماریس ، تور مارماریس و تور ترکیه با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت

آشنایی با مارماریس ترکیه




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 28
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 37
:: بازدید سال : 744
:: بازدید کلی : 29720